در حال بارگذاری
رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد:

امام خمینی هراسی از قدرت پوشالی استکبار نداشت

شماره خبر : 265 - https://asreatrak.ir//short/erX23

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد گفت: امام خمینی (ره) با شجاعتی که داشتند هیچ هراسی از قدرت پوشالی استکبار نداشتند، به‌طوری‌که اقتدار ایشان در صحبت‌ها و عملکردش به‌خوبی واضح بود.

محبوبه معین مقدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار داشت: امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران بود که باتوجه‌به اعتقادات و تسلطی که به مباحث اجتماعی و سیاسی داشتند، مواد خیلی مهمی را به‌عنوان پایه و بنیان برای ایجاد ایران اسلامی قرار دادند.

وی ادامه داد: مسئله ولایت و ولایت‌فقیه، اتکا بر توان داخلی و معنویت در روند انقلاب و پیروزی انقلاب، توجه و اعتماد به جوانان نشانه‌هایی از اقتدار امروز کشورند که قطعاً از قیام امام خمینی نشأت گرفته است. 

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد ابراز داشت: باتوجه‌به اینکه نظام ما جمهوری است، امام خمینی (ره) برای رأی مردم احترام خیلی زیادی قائل بود، به‌طوری‌که در برهه‌هایی از زمان افرادی که مردم انتخاب کردند شاید انتخاب‌های درستی نبود؛ ولی باتوجه‌به رأی مردم آن افراد سرکار آمدند و به مردم خود مردم به سمت انتخاب‌های صحیح رفتند.

معین مقدس بیان داشت: امام خمینی (ره) مؤسسات و بخش‌های خیلی مهمی را در کشور پایه‌گذاری کرد که به‌تدریج باگذشت ۴۴ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران، آنها را مشاهده کرده‌ایم. 

وی با تأکید بر این موضوع که استقلال کشور برای امام (ره) خیلی مهم بوده، ادامه داد: ایشان هیچ زمانی اجازه دخالت بیگانگان را برای کشور نمی‌داد همچنین اعتقاداتش را در تمام عرصه‌ها جاری کرده بود.

این مسئول به حوادث روز و شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اشاره کرد و گفت: شبیه این اتفاقات در زمان امام خمینی (ره) رخ داد، اما امام (ره) انقلاب را متعلق به امام‌زمان می‌دانستند.

معین مقدس گفت: امام خمینی (ره) اعتقاد قوی داشت و خیلی وقت‌ها اتفاقات سختی رقم خورد؛ اما هیچ زمانی ناامید نشد و با تمام توان خودش را برای پیشبرد انقلاب گام برداشت و با توکل به خدا و توجه به آرمان‌های انقلاب توانست کشور را به این نقطه برساند. 

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد ابراز داشت: امید است که مردم با انتخاب درست از این برهه مهم تاریخی عبور خواهند کرد. 

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز با رهبری امامین انقلاب در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌های شگرفی رسیده است، ادامه داد: انقلاب باید در تمام زمینه قوی باشد و برای رسیدن به قله نهایی پیشرفت باید تلاش و حرکت تمام ما ایرانیان و در مسیر بیانات مقام معظم رهبری باشد که به ثمر برسد. 

مصاحبه از آرزو رحمانی
انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات